"Попри фінансові, треба не забувати про якісні показники, які
змінюються в процесі: репутація, імідж, гордість покоління, які
виростають на таких проектах. Країна проведення заходу приваблює на лише
під час, але й до і після заходу. Туризм розвивається з точки зору
відвідувачів, медіа, створюються додаткові робочі місця, які надалі
переростають у висококваліфіковані кадри", - зазначила Анна Шаліна.
З її слів, проведення Євро-2012 дає країні робочий ресурс, який потім може приймати участь в підготовці до Олімпіади.
Вона наголосила: "Масштабні заходи - ігри з високими ставками і
віддаленими результатами. Золото тут приносить останній спортсмен - це
те, що залишається після Олімпіади, зокрема, можливість працювати на
капіталі, напрацьованому Іграми. Сьогодні ми говоримо про прямі прибутки
від Олімпіади, але є й непрямі - після проведення Ігор. Це
інфраструктура, яку розвиваємо, приваблюємо туристів. У будь-якій країні
кількість туристів після Олімпіади росте... Олімпійські ігри впливають
на економіку, і цей вплив з часом росте", - сказала експерт.